Klantgericht denken en handelen aan de balie. Je leert hoe je klanten aan een balie nog vriendelijker tegemoet treedt, hoe je je persoonlijke invloed benut, emoties herkent en lastige gesprekken ombuigt. Je wordt communicatief sterker waardoor je klant graag gebruik blijft maken van je diensten.

Maak het jezelf makkelijker door bewust te communiceren. Maak het je klant makkelijker door in te spelen op onbewuste wensen. Met deze praktische training voor receptie- en baliemedewerkers vergroot je je succes én plezier in klantrelaties!"> Klantgericht denken en handelen aan de balie | train2work
  070 - 385 86 52  
train2work home Zoeken 070 - 385 86 52  
 
een opleiding maakt je sterk,
draagt bij aan wie je bent
en wat je wilt worden.
Bekijk het complete aanbod
zoeken komt hier
home   leren   communiceren en samenwerken   effectief communiceren    klantgericht denken en handelen aan de balie

Klantgericht denken en handelen aan de balie

 ©
Laatste update: 07-08-2019

Klantgericht denken en handelen aan de balie

Direct inschrijven
Deze training verzorgen we als groepstraining, speciaal voor jouw organisatie.
duur training2 dagen
prijs trainingofferte op maat
training

Gegarandeerd meer klantwaardering én meer plezier in je werk krijg je door deze training Klantgericht denken en handelen aan de balie. Je leert hoe je klanten aan een balie nog vriendelijker tegemoet treedt, hoe je je persoonlijke invloed benut, emoties herkent en lastige gesprekken ombuigt. Je wordt communicatief sterker waardoor je klant graag gebruik blijft maken van je diensten.

Maak het jezelf makkelijker door bewust te communiceren. Maak het je klant makkelijker door in te spelen op onbewuste wensen. Met deze praktische training voor receptie- en baliemedewerkers vergroot je je succes én plezier in klantrelaties!

maatwerk/incompany
gastheer
training
lichaamstaal
gastvrouw
communicatie
klantvriendelijk

Wat leer je in deze training Klantgericht denken en handelen aan de balie?

><

Past Klantgericht denken en handelen aan de balie bij jou?

><

Het lesprogramma

><

Onze leeraanpak

><

Wat kost deze incompany training Klantgericht denken en handelen aan de balie?

><

Wanneer wil je starten?

><
Inschrijven
Offerte aanvragen
Deel deze training
 gratis persoonlijk advies  kleine groepen, veel aandacht  ijzersterk in maatwerk  100% tevredenheidsgarantie

Vervolgopleidingen & vergelijkbare trainingen


Klantvriendelijk telefoneren

Leer de gesprekstechnieken die houvast geven in je telefoongesprekken

2 dagen
€ 875,-
Bekijk deze training

Beïnvloeden en overtuigen

Enthousiasmeer mensen voor jouw plannen, met respect en op eigen kracht

2 dagen
€ 980,-
Bekijk deze training

Zoek je iets anders?


Vind een andere opleiding, cursus, training of workshop

Maatwerk & ontzorging

Ook dat is train2work.

Liever 1-op-1 begeleiding?

Geen probleem, de inhoud van deze training is geschikt voor privé-les of coaching. Op je werkplek of bij ons als je geen geschikte ruimte hebt.

Een heel team op niveau brengen?

Wat leuk! Deze training levert een geweldige bijdrage aan de ontwikkeling van je team. Incompany of, als je geen ruimte hebt, te organiseren als groepsarrangement op onze locatie.

Iedereen op niveau brengen?

Maak dan gebruik van onze jarenlange ervaring in maatwerktrainingen en leertrajecten. Variërend van 1 tot duizenden medewerkers bij bedrijfsleven en overheid. Waarbij je ervoor kunt kiezen om de complete cursusadministratie online aan ons over te laten.

 

Wil je je leerwensen bespreken?

Bel of mail ons gerust, wij helpen je graag verder.

Sophie Uitte de Willige-Westra
Marja Cousijnse
Laat ons je leerwensen weten