info@train2work.nl     070 - 385 86 52  
train2work home Zoeken   info@train2work.nl   070 - 385 86 52  
 
een opleiding maakt je sterk,
draagt bij aan wie je bent
en wat je wilt worden.
Bekijk het complete aanbod
zoeken komt hier
 gratis persoonlijk advies  kleine groepen, veel aandacht  ijzersterk in maatwerk  100% tevredenheidsgarantie

Hulp nodig

bij het kiezen van
een opleiding, cursus,
training of workshop?

Neem contact met mij op,
Denise Paalvast
projectondersteuner

 
 
 

Welke communicatietraining past bij jou?


Wil je met overtuiging leren presenteren?

Mensen houden van verhalen. Een goed verhaal werkt overtuigend. Dat zie je steeds meer terug in pitches, organisatieverhalen en communicatie-uitingen. Maar, hoe pak jij het aan als je een verhaal vertelt? Een presentatie houdt? Of een training geeft? Weet je dan hoe je je publiek kunt inspireren door je houding, je stem- en taalgebruik? Onze enthousiaste trainers leren je hoe je verschillende communicatiestijlen professioneel toepast en inzet om je doelen te bereiken. In iedere presentatietraining of train-de-trainer training leer je om zelfverzekerd over te komen met een overtuigende presentatie.


Wil je je gesprekstechniek verbeteren?

Je overtuigingskracht vergroten en zelfverzekerd voor je belangen opkomen, je mening geven op een positieve en opbouwende manier of professioneel omgaan met emoties en weerstanden van klanten of collega’s: dit is lastige materie als je hierin nooit ondersteuning hebt gehad. Er gaat een wereld voor je open als je de professionele gesprekstechnieken leert kennen waarmee je houvast krijgt in lastige gesprekken. Je zult je verbazen over het effect van je eigen communicatie, houding en gedrag. Versterk je communicatie, vergroot je overtuigingskracht en krijg meer plezier in de communicatie met je klanten, je medewerkers en je collega’s!


Welke gesprekstechnieken gebruik jij bij het telefoneren?

Lastige klanten, emoties en weerstanden aan de telefoon: hoe ga jij daar professioneel mee om? Hoe blijf je klantvriendelijk? Hoe blijft je werk leuk? En hoe bereik je alsnog het gewenste doel in je gesprek? Ook hier geven professionele gesprekstechnieken voor klantvriendelijke telefoongesprekken je houvast in je communicatie.


Hoe kun je anderen beïnvloeden en overtuigen?

Je wilt mensen enthousiasmeren voor je plannen, op een respectvolle manier en op eigen kracht. Je wilt meer invloed krijgen op je omgeving en rust creëren op je werkplek. Misschien wil je succesvol nieuwe klanten werven. Als je weet welke invloedstijlen en welke technieken er zijn om te beïnvloeden, te inspireren en te motiveren, dan vergroot je moeiteloos je overtuigingskracht.


Ben jij je bewust van je lichaamstaal? En zie je die van anderen?

Herken je de boodschap van je gesprekspartner die in de non-verbale communicatie meekomt? Weet je welke boodschap je zelf uitstraalt? Het helpt je enorm in je communicatie als je meer inzicht hebt in body language oftewel lichaamstaal. Door dit inzicht creëer je moeiteloos meer effect in datgene dat je wilt overbrengen. Daarbij is het natuurlijk ook heel handig om te weten wat je gesprekspartner eigenlijk tegen je wil zeggen.

Wil je nog meer leren over succesvol communiceren en samenwerken?

Bekijk dan de communicatietrainingen in de categorieën: