Gegarandeerd meer klantwaardering én meer plezier in je werk krijg je door deze training Klantgericht denken en handelen aan de balie.
Je leert hoe je klanten aan een balie nog vriendelijker tegemoet treedt, hoe je je persoonlijke invloed benut, emoties herkent en lastige gesprekken ombuigt. Je wordt communicatief sterker waardoor je klant graag gebruik blijft maken van je diensten.
Maak het jezelf makkelijker door bewust te communiceren. Maak het je klant makkelijker door in te spelen op onbewuste wensen. Met deze praktische training voor receptie- en baliemedewerkers vergroot je je succes én plezier in klantrelaties!
Je bent baliemedewerker, helpdeskmedewerker of receptionist(e). Je wilt je persoonlijk invloed in contacten vergroten, communicatief sterker worden en je klant nog klantvriendelijker tegemoet treden.
In verband met een huiswerkopdracht zit er 1 week tussen de 1e en 2e lesdag. Je totale studiebelasting is 2,5 dag. Die breid je uit door in de tussenliggende periode met de lesstof te oefenen. Je ervaringen (en knelpunten) kun je dan op de volgende lesdag aan de trainer voorleggen.
Lesprogramma
Het programma voor de training Klantgericht denken en handelen aan de balie bestaat uit de volgende onderwerpen:
Dag 1
Gastheer of gastvrouw: het visitekaartje van de organisatie
Uniforme uitstraling naar de klant toe
Succes op basis van interesse en inlevingsvermogen
Klantgericht denken en handelen aan de balie bij train2work is een klassikale training, gegeven door een enthousiaste trainer. Zij verduidelijkt de nieuwe onderwerpen met uitleg, aansprekende praktijkvoorbeelden, humoristische videobeelden en heel veel oefeningen. Je oefent met cases en rollenspellen, waarop je feedback geeft en krijgt.
Kleine groep, alle aandacht
De klas bestaat uit maximaal 8 deelnemers, er is dus genoeg ruimte om al je vragen te stellen.
Jouw leerwensen
Voordat je aan de training begint, ontvang je een persoonlijk leerwensenformulier. Dit gebruikt onze trainer om de training nauwkeurig af te stemmen op jouw leerwensen. Heb je vragen en voorbeelden vanuit je eigen werkpraktijk? Neem die ook gerust mee. Je krijgt een deskundige antwoorden én praktische werkadviezen.
Je kunt deze training 'Klantgericht denken en handelen aan de balie' door ons in heel Nederland laten verzorgen. Als groepstraining, in projecten, privé-training of ter ondersteuning van je team. Op je werkplek, hybride of volledig online.
Voordelen
✓Je ziet eigen werksituaties terug in de training.
✓Je vermijdt reistijd.
✓Je gebruikt eigen werkfaciliteiten.
✓Je kan andere leermethodes inzetten.
✓Je bespaart: incompany is financieel aantrekkelijk!
Vraag onze leerexperts om mee te denken met jouw opleidingswensen. Dat doen ze graag en vrijblijvend.
Deze training Klantgericht denken en handelen aan de balie kost 990,- exclusief btw1197,90 inclusief btw.
Dit krijg je erbij: ✓Lesmaterialen ✓Schrijfblok en pen ✓Fairtradecatering ✓Certificaat van deelname ✓100% tevredenheidsgarantie Ben je niet tevreden over het resultaat van je training? Volg dan deze training binnen 6 maanden gratis opnieuw.
Leren met collega's? Groepskorting!
✓ Meld je 3, 4, 5 of 6 deelnemers aan? Dan krijgen deze 3e, 4e, 5e of 6e deelnemer 20% korting.
✓ Meld je 7 of 8 deelnemers aan? Dan krijgen jouw 7e en 8e deelnemer 60% korting!
Btw
Toon alle prijzen:
Betaalwijze
Je ontvangt de factuur uiterlijk 2 weken voor je training.
Annulering
Je kunt gratis annuleren tot 3 weken voor de training. Bij annulering tot 2 weken voor de training wordt 50% van het lesgeld in rekening gebracht. Bij annulering binnen 2 weken het volledige bedrag. Je kunt je plaats altijd door een vervanger laten innemen.
Verplaatsing
Verplaatsing van je training kan eenmalig gratis tot 2 weken voor de training. Doe je dit binnen 2 weken voor de training, dan wordt 50% van het lesgeld in rekening gebracht. Op de eerste trainingsdag zelf lukt verplaatsing niet meer. Je kunt nog wel op de eerste lesdag je plaats door een vervanger laten innemen.
Je kunt je direct inschrijven op deze trainingKlantgericht denken en handelen aan de balie.
Je ontvangt een bevestiging per e-mail. 10 dagen voor de training ontvang je onze uitnodiging met meer informatie over je deelname.
Inschrijven training Klantgericht denken en handelen aan de balie
Inschrijven is heel eenvoudig. Vul hieronder je gegevens in en bevestig je aanmelding. Dan reserveren wij direct je plek in de training Klantgericht denken en handelen aan de balie.
Ja. Je ontvangt eerst een bevestiging van je inschrijving. Uiterlijk 10 werkdagen voorafgaand aan de training ontvang je een definitieve bevestiging met meer informatie over de start van de training.
Je ontvangt je lesmateriaal tijdens de training
of workshop. Voor digitaal lesmateriaal krijg je een inlogcode uitgereikt. Daarmee kun je je lesmateriaal vanaf onze website downloaden.
Deze site gebruikt cookies om statistieken bij te houden. x Ga je hiermee akkoord? Akkoord
Wil je dit liever niet, klik dan hier. Voor informatie over het gebruik van je persoonsgegevens, verwijzen wij je naar onze privacy verklaring.