Wil jij de beste service bieden aan je klanten en je communicatieve vaardigheden verbeteren? Dan is deze training Klantgericht telefoneren iets voor jou!
In deze praktische training leer je hoe je je optimaal voorbereidt op een telefoongesprek en hoe je professioneel reageert op de emoties van jouw klant. Je ontdekt verschillende gesprekstechnieken om positief te reageren op klachten en je oefent met klantgerichte en probleemoplossende gesprekken.
Tijdens de training krijg je praktische tips om om te gaan met woede en prikkelbaar gedrag van klanten. Je leert jezelf te verplaatsen in de positie en emoties van de klant. Zo bouw je gemakkelijker aan een professionele en betrokken klantrelatie. Ontdek hoe jij het verschil kan maken in klantvriendelijkheid en klanttevredenheid!
Bel of mail mij gerust
voor meer informatie of een advies.
Denise
opleidingsadviseur
maandag t/m vrijdag
8.30 - 17.30 uur
070 385 86 52
info@train2work.nl
maandag t/m vrijdag
8.30 - 17.30 uur