Niet tevreden? Je mag binnen 6 maanden deze training opnieuw bij ons volgen op onze kosten.
Wil jij de beste service bieden aan je klanten en je communicatieve vaardigheden verbeteren? Dan is deze training Klantvriendelijk telefoneren iets voor jou!
In deze praktische training leer je hoe je je optimaal voorbereidt op een telefoongesprek en hoe je professioneel reageert op de emoties van jouw klant. Je ontdekt verschillende gesprekstechnieken om positief te reageren op klachten en je oefent met klantgerichte en probleemoplossende gesprekken.
Tijdens de training krijg je praktische tips om om te gaan met woede en prikkelbaar gedrag van klanten. Je leert jezelf te verplaatsen in de positie en emoties van de klant. Zo bouw je gemakkelijker aan een professionele en betrokken klantrelatie. Ontdek hoe jij het verschil kan maken in klantvriendelijkheid en klanttevredenheid!
Je hebt vaak telefonisch contact met klanten. Je werkt bijvoorbeeld als receptioniste, telefoniste, secretaresse, callcenteragent of medewerker commerciële binnen- of buitendienst.
Klantvriendelijk telefoneren bij train2work is een klassikale training, gegeven door een enthousiaste trainer. Zij verduidelijkt de nieuwe onderwerpen met uitleg, aansprekende praktijkvoorbeelden, humoristische videobeelden en heel veel oefeningen. Je oefent met telefoonsimulatie en rollenspelen, waarop je feedback geeft en krijgt.
Kleine groep, alle aandacht
De klas bestaat uit maximaal 8 deelnemers, er is dus genoeg ruimte om al je vragen te stellen. Heb je vragen en voorbeelden vanuit je eigen werkpraktijk? Neem die gerust mee. Je krijgt een deskundige antwoorden én praktische werkadviezen.
Je kunt deze training 'Klantvriendelijk telefoneren' door ons in heel Nederland laten verzorgen. Als groepstraining, in projecten, privé-training of ter ondersteuning van je team. Op je werkplek, hybride of volledig online.
Voordelen
✓Je ziet eigen werksituaties terug in de training.
✓Je vermijdt reistijd.
✓Je gebruikt eigen werkfaciliteiten.
✓Je kan andere leermethodes inzetten.
✓Je bespaart: incompany is financieel aantrekkelijk!
Vraag onze leerexperts om mee te denken met jouw opleidingswensen. Dat doen ze graag en vrijblijvend.
Deze training Klantvriendelijk telefoneren kost 990,- exclusief btw1197,90 inclusief btw.
Dit krijg je erbij: ✓Lesmaterialen ✓Schrijfblok en pen ✓Fairtradecatering ✓Certificaat van deelname ✓100% tevredenheidsgarantie Ben je niet tevreden over het resultaat van je training? Volg dan deze training binnen 6 maanden gratis opnieuw.
Leren met collega's? Groepskorting!
✓ Meld je 3, 4, 5 of 6 deelnemers aan? Dan krijgen deze 3e, 4e, 5e of 6e deelnemer 20% korting.
✓ Meld je 7 of 8 deelnemers aan? Dan krijgen jouw 7e en 8e deelnemer 60% korting!
Btw
Toon alle prijzen:
Betaalwijze
Je ontvangt de factuur uiterlijk 2 weken voor je training.
Annulering
Je kunt gratis annuleren tot 3 weken voor de training. Bij annulering tot 2 weken voor de training wordt 50% van het lesgeld in rekening gebracht. Bij annulering binnen 2 weken het volledige bedrag. Je kunt je plaats altijd door een vervanger laten innemen.
Verplaatsing
Verplaatsing van je training kan eenmalig gratis tot 2 weken voor de training. Doe je dit binnen 2 weken voor de training, dan wordt 50% van het lesgeld in rekening gebracht. Op de eerste trainingsdag zelf lukt verplaatsing niet meer. Je kunt nog wel op de eerste lesdag je plaats door een vervanger laten innemen.
Bekijk hier alle startdatums en locaties. Liever een teamtraining? Of op maat? Bel of mail voor een creatieve leeroplossing.
Over het inschrijven
Je kunt je direct inschrijven op deze trainingKlantvriendelijk telefoneren.
Je ontvangt een bevestiging per e-mail. 10 dagen voor de training ontvang je onze uitnodiging met meer informatie over je deelname.
Inschrijven is heel eenvoudig. Vul hieronder je gegevens in en bevestig je aanmelding. Dan reserveren wij direct je plek in de training Klantvriendelijk telefoneren.
Ja. Je ontvangt eerst een bevestiging van je inschrijving. Uiterlijk 10 werkdagen voorafgaand aan de training ontvang je een definitieve bevestiging met meer informatie over de start van de training.
Je ontvangt je lesmateriaal tijdens de training
of workshop. Voor digitaal lesmateriaal krijg je een inlogcode uitgereikt. Daarmee kun je je lesmateriaal vanaf onze website downloaden.
Deze site gebruikt cookies om statistieken bij te houden. x Ga je hiermee akkoord? Akkoord
Wil je dit liever niet, klik dan hier. Voor informatie over het gebruik van je persoonsgegevens, verwijzen wij je naar onze privacy verklaring.