In deze praktische telefoontraining Klantvriendelijk telefoneren in het Frans leer je technieken om de taalbarrière aan de telefoon op te heffen.
Want, hoe bereid je je voor op een zakelijk telefoongesprek in de Franse taal? Hoe ga je om met de cultuurverschillen? Of met klachten en emoties van je klant in een lastig telefoongesprek?
Als je de Franse taal al beheerst op minimaal mbo-niveau B1, kun je in deze telefoontraining leren hoe je met meer zelfvertrouwen een klantvriendelijk zakelijk telefoongesprek in de Franse taal voert.
Je hebt regelmatig telefonisch contact met Franstalige klanten. Je werkt bijvoorbeeld als receptionist, telefonist, management assistent, callcenteragent, accountmanager of salesmedewerker.
Voorkennis
Je hebt zeker de kennis van de Franse taal op middelbare schoolniveau. Volgens het Europees Referentie Kader voor taalonderwijs beheers je het Frans op mbo-niveau B1 of B2.
Deze training kan voorafgegaan worden door de volgende training(en): Klantvriendelijk telefoneren
Onze enthousiaste trainer verduidelijkt de nieuwe onderwerpen met uitleg, aansprekende praktijkvoorbeelden en praktische tips. Je doet oefeningen met telefoongesprekken en rollenspelen, waarop je feedback geeft en krijgt.
Lesmaterialen
Naast de gebruikelijke lesmaterialen en het naslagwerk ontvang je een handzame telefoonkaart Frans. Hierop vind je de meest praktische zinnen voor het adequaat telefoneren in het Frans.
Kleine groep, alle aandacht
De klas bestaat uit maximaal 8 deelnemers. Er is dus genoeg ruimte om al je vragen te stellen. Heb je vragen en voorbeelden vanuit je eigen werkpraktijk? Je krijgt een deskundig antwoord én een praktisch werkadvies.
Je kunt deze training 'Klantvriendelijk telefoneren in het Frans' door ons in heel Nederland laten verzorgen. Als groepstraining, in projecten, privé-training of ter ondersteuning van je team. Op je werkplek, hybride of volledig online.
Voordelen
✓Je ziet eigen werksituaties terug in de training.
✓Je vermijdt reistijd.
✓Je gebruikt eigen werkfaciliteiten.
✓Je kan andere leermethodes inzetten.
✓Je bespaart: incompany is financieel aantrekkelijk!
Vraag onze leerexperts om mee te denken met jouw opleidingswensen. Dat doen ze graag en vrijblijvend.
Deze training Klantvriendelijk telefoneren in het Frans kost 990,- exclusief btw1197,90 inclusief btw.
Dit krijg je erbij: ✓Lesmaterialen ✓Schrijfblok en pen ✓Fairtradecatering ✓Certificaat van deelname ✓100% tevredenheidsgarantie Ben je niet tevreden over het resultaat van je training? Volg dan deze training binnen 6 maanden gratis opnieuw.
Leren met collega's? Groepskorting!
✓ Meld je 3, 4, 5 of 6 deelnemers aan? Dan krijgen deze 3e, 4e, 5e of 6e deelnemer 20% korting.
✓ Meld je 7 of 8 deelnemers aan? Dan krijgen jouw 7e en 8e deelnemer 60% korting!
Btw
Toon alle prijzen:
Betaalwijze
Je ontvangt de factuur uiterlijk 2 weken voor je training.
Annulering
Je kunt gratis annuleren tot 3 weken voor de training. Bij annulering tot 2 weken voor de training wordt 50% van het lesgeld in rekening gebracht. Bij annulering binnen 2 weken het volledige bedrag. Je kunt je plaats altijd door een vervanger laten innemen.
Verplaatsing
Verplaatsing van je training kan eenmalig gratis tot 2 weken voor de training. Doe je dit binnen 2 weken voor de training, dan wordt 50% van het lesgeld in rekening gebracht. Op de eerste trainingsdag zelf lukt verplaatsing niet meer. Je kunt nog wel op de eerste lesdag je plaats door een vervanger laten innemen.
Je kunt je direct inschrijven op deze trainingKlantvriendelijk telefoneren in het Frans.
Je ontvangt een bevestiging per e-mail. 10 dagen voor de training ontvang je onze uitnodiging met meer informatie over je deelname.
Inschrijven training Klantvriendelijk telefoneren in het Frans
Inschrijven is heel eenvoudig. Vul hieronder je gegevens in en bevestig je aanmelding. Dan reserveren wij direct je plek in de training Klantvriendelijk telefoneren in het Frans.
Ja. Je ontvangt eerst een bevestiging van je inschrijving. Uiterlijk 10 werkdagen voorafgaand aan de training ontvang je een definitieve bevestiging met meer informatie over de start van de training.
Je ontvangt je lesmateriaal tijdens de training
of workshop. Voor digitaal lesmateriaal krijg je een inlogcode uitgereikt. Daarmee kun je je lesmateriaal vanaf onze website downloaden.
Deze site gebruikt cookies om statistieken bij te houden. x Ga je hiermee akkoord? Akkoord
Wil je dit liever niet, klik dan hier. Voor informatie over het gebruik van je persoonsgegevens, verwijzen wij je naar onze privacy verklaring.