Time management en Outlook: baas over je tijd en je inbox
3 uur live online
150,- excl. btw
181,50 incl. btw
Dit krijg je erbij:
digitale QRC, digitaal certificaat van deelname, 100% tevredenheidsgarantie. Ben je niet tevreden over het resultaat van je training? Volg dan deze training binnen 6 maanden gratis opnieuw.
Dit krijg je erbij:
digitale QRC, digitaal certificaat van deelname, 100% tevredenheidsgarantie. Ben je niet tevreden over het resultaat van je training? Volg dan deze training binnen 6 maanden gratis opnieuw.
In deze training Time management en Outlook: baas over je tijd en je inbox ga je klassieke timemanagementprincipes en handige Outlookfuncties combineren.
Zodat je voortaan met gemak je werkstroom organiseert. Je leert dit snel en veilig in onze virtual classroom.
Je raakt vertrouwd met verschillende technieken om je tijd beter in te delen. Waarbij Outlook je helpt om orde en structuur aan te brengen. Je persoonlijke effectiviteit krijgt hiermee een flinke impuls. Je vermindert je werkdruk, je werkt (nog) efficiënter samen met collega's en je boekt zeker 10% tijdwinst!
Je hebt vaak meer te doen dan je tijd hebt. Beslissen, prioriteiten stellen, overzicht houden: er wordt steeds wat van je verwacht. Zelfs via Outlook. Hoe pak jij dit aan zonder geleefd te worden door je inbox?
Je wilt niet meer worden geleefd door je inbox. Je wilt orde en structuur. Je wilt een serieuze tijdbesparing bereiken, je productiviteit verhogen en (nog) efficiënter samenwerken met collega's.
Voorkennis
Je werkt dagelijks met Outlook. Je kent de Outlookstructuur. Je hebt globale kennis van Agenda en Taken.
hierop een recente versie van Chrome of Firefox als browser;
een goede internetverbinding.
Je krijgt van ons toegang tot een veilige virtual classroom die hoort bij deze training.
Virtual classroom
De training Time management en Outlook: baas over je tijd en je inbox bij train2work bestaat uit een online bijeenkomst in een virtual classroom. Je ontmoet de trainer en de andere deelnemers in deze online omgeving. Je kunt elkaar zien en horen.
De trainer zorgt voor een afwisselende bijeenkomst. Je bespreekt samen de theorie, deelt kennis en ervaringen, oefent, geeft en ontvangt feedback, experimenteert en je krijgt persoonlijke e-coaching. Je pauzeert na ieder lesuur 5 minuten.
Lesmateriaal
Je ontvangt een Quick Reference Card met praktische uitleg per onderwerp.
Kleine groep, alle aandacht
De groep bestaat uit maximaal 8 deelnemers, er is dus genoeg ruimte om al je vragen te stellen. Heb je vragen en voorbeelden vanuit je eigen werkpraktijk? Zet die voorbeelden klaar op het apparaat dat je voor de verbinding gaat gebruiken. Je krijgt een deskundig antwoord én een praktisch werkadvies.
Deze opleiding vergroot jouw kansen op de arbeidsmarkt. Daarom mag je als werkende of werkzoekende voor deze opleiding 1.000 euro inclusief btw STAP-subsidie aanvragen.
Volg deze opleiding met je STAP-budget
Ga je je inschrijven? Geef dan op je inschrijfformulier aan of je je STAP-budget wilt gebruiken. Wij zetten dan de bijbehorende administratie voor je in gang. Natuurlijk mag je ons ook bellen om je inschrijving in orde te maken.
Wat zijn de voorwaarden?
Je bent tussen de 18 jaar en nog niet met pensioen.
Je hebt tenminste 6 maanden een Nederlandse zorgverzekering.
Je hebt dit kalenderjaar nog geen STAP-budget ontvangen.
Je krijgt op het moment van je aanvraag geen andere onderwijssubsidies zoals lerarensubsidie of studiefinanciering
Na goedkeuring van je aanvraag start je binnen 3 maanden met je opleiding.
Hoe vraag je het STAP-budget aan?
Schrijf je in. Geef op je inschrijfformulier aan dat je gebruik maakt van je STAP-budget.
Je ontvangt van ons een mail met daarin je STAP-aanmeldbewijs
Vul je gegevens in. Upload hier ook het aanmeldbewijs dat je van ons hebt ontvangen. De aanvraag wordt hierna gecontroleerd. Je ziet nu ook de status van je aanvraag
Je ontvangt een bevestiging van het UWV als je aanvraag is goedgekeurd.
Als alles geregeld is, ontvang je van ons de uitnodiging voor je opleiding. Wij zien je graag terug in onze lesruimtes! Als je de opleiding hebt afgerond, ontvang je een certificaat van deelname. Wij regelen verder alle administratie rondom jouw opleiding met het UWV.
Goed om te weten
Je hoeft niets voor te schieten.
Kost de opleiding meer dan 1.000 euro? Dan betaal je de rest van het bedrag zelf. Tip: misschien wil je werkgever dat voor je doen?
Wij regelen alle administratie rondom jouw opleiding met het UWV.
Je loopt bij ons geen risico. Wordt je subsidie niet toegekend? Dan verwijderen wij je inschrijving zonder kosten.
Deze training Time management en Outlook: baas over je tijd en je inbox kost 150,- exclusief btw181,50 inclusief btw.
Dit krijg je erbij: ✓digitale QRC ✓digitaal certificaat van deelname ✓100% tevredenheidsgarantie. Ben je niet tevreden over het resultaat van je training? Volg dan deze training binnen 6 maanden gratis opnieuw. Ben je niet tevreden over het resultaat van je training? Volg dan deze training binnen 6 maanden gratis opnieuw.
Btw
Toon alle prijzen:
Betaalwijze
Je ontvangt de factuur uiterlijk 2 weken voorafgaand aan deze training.
Je kunt je direct inschrijven op deze trainingTime management en Outlook: baas over je tijd en je inbox.
Je ontvangt een bevestiging per e-mail. 10 dagen voor de training ontvang je onze uitnodiging met meer informatie over je deelname.
Je bent van harte welkom op onze locatie Lange Kleiweg 14 in Rijswijk, direct naast station Rijswijk.
Inschrijven training Time management en Outlook: baas over je tijd en je inbox
Inschrijven is heel eenvoudig. Vul hieronder je gegevens in en bevestig je aanmelding. Dan reserveren wij direct je plek in de training Time management en Outlook: baas over je tijd en je inbox.
Ja. Je ontvangt eerst een bevestiging van je inschrijving. Uiterlijk 10 werkdagen voorafgaand aan de training ontvang je een definitieve bevestiging met meer informatie over de start van de training.
Je ontvangt je lesmateriaal tijdens de training
of workshop. Voor digitaal lesmateriaal krijg je een inlogcode uitgereikt. Daarmee kun je je lesmateriaal vanaf onze website downloaden.