Klantwaardering: 9,4 NRTO-keurmerk 23 jaar ervaring
4.9  Google reviews
  070 - 385 86 52     info@train2work.nl  |  contact  |     info@train2work.nl  
  070 - 385 86 52  
 

Omgaan met klanten


Cursussen, workshops en trainingen voor klantgerichte communicatie

Heb je te maken met lastige klanten of het beantwoorden van moeilijke vragen? Onze enthousiaste trainers leren je alles over het omgaan met weerstand, gedrag, emoties en verschillende karakters. Je leert professioneel te communiceren en in te spelen op de onbewuste behoeften van een klant, ook in een vreemde taal. Uiteraard met een strálende glimlach.

7 training(en) met jouw zoekcriteria  

Prijzen
gratis persoonlijk advies kleine groepen, veel aandacht ijzersterk in maatwerk 100% tevredenheidsgarantie

Klantgericht communiceren: meer dan beleefdheid

Waarom kiezen voor train2work?

Ons aanbod in klantgericht communiceren

Leervormen - kies wat bij je past

Veelgestelde vragen over omgaan met klanten

Klantgericht communiceren gaat verder dan "vriendelijk blijven". Het betekent écht luisteren, de kern van de vraag ontdekken en duidelijk aangeven wat mogelijk is. Zo voelen klanten zich serieus genomen en bouw je aan een relatie die verder gaat dan dat ene gesprek.

Iedereen heeft wel eens te maken met een boze of emotionele klant. Het kan voelen alsof je in de verdediging schiet of juist dichtklapt. In onze trainingen leer je hoe je professioneel blijft, emoties herkent en de situatie weer naar rust en richting brengt. Onze trainers geven je praktische gesprekstechnieken om dit direct toe te passen. Je merkt dat je gesprekken korter, effectiever en vriendelijker verlopen – en dat scheelt energie.


Van stress naar succes in klantgesprekken

Veel professionals ervaren spanning als ze een lastige boodschap moeten brengen of weerstand verwachten. Die spanning is normaal, maar niet nodig. Met de juiste tools en gesprekstechnieken ontdek je hoe je kalm en professioneel blijft, zonder dat je jezelf verliest. Dat geeft rust en maakt klantcontact zelfs nog leuker!

Kan ik je helpen?

Bel of mail mij gerust
voor meer informatie of een advies.

Denise
opleidingsadviseur

 
 
 
Hoofdlocatie

Lange Kleiweg 14
2288 GK Rijswijk

Openingstijden

maandag t/m vrijdag
8.30 - 17.30 uur

Snel contact

070 385 86 52

Mail ons

info@train2work.nl

Openingstijden

maandag t/m vrijdag
8.30 - 17.30 uur



train2work

privacy  |  copyright train2work © 2019


Omhoog