In deze praktische telefoontraining Klantvriendelijk telefoneren in het Frans leer je technieken om de taalbarrière aan de telefoon op te heffen.
Want, hoe bereid je je voor op een telefoongesprek in de Franse taal? Hoe ga je om met de cultuurverschillen? En met bezwaren en lastige telefoongesprekken? In deze telefoontraining leer je hoe je met meer zelfvertrouwen een klantvriendelijk telefoongesprek in de Franse taal voert.
Je hebt regelmatig telefonisch contact met klanten. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als receptionist(e), telefonist(e), secretarieel medewerk(st)er, secretaresse, callcenteragent of medewerker commerciële binnendienst.
Voorkennis
Je hebt kennis van de Franse taal op middelbare schoolniveau. In het algemeen heb je na je middelbare school geen Frans onderwijs meer gevolgd.
Deze training kan voorafgegaan worden door de volgende training(en): Klantvriendelijk telefoneren
Onze enthousiaste trainer verduidelijkt de nieuwe onderwerpen met uitleg, aansprekende praktijkvoorbeelden en praktische tips. Je doet oefeningen met telefoongesprekken en rollenspelen, waarop je feedback geeft en krijgt.
Huiswerk
Op de eerste lesdag krijg je huiswerk mee. Daarmee kun je in de tussenliggende periode in de praktijk oefenen.
Lesmaterialen
Naast de gebruikelijke lesmaterialen en het naslagwerk ontvang je een handzame telefoonkaart Frans. Hierop vind je de meest praktische zinnen voor het adequaat telefoneren in het Frans.
Kleine groep, alle aandacht
De klas is coronaproof en bestaat uit maximaal 8 deelnemers. Er is dus genoeg ruimte om al je vragen te stellen. Heb je vragen en voorbeelden vanuit je eigen werkpraktijk? Je krijgt een deskundig antwoord én een praktisch werkadvies.
Als werkende of werkzoekende kun je een opleiding volgen met een gift van de overheid van 1000 euro. Je krijgt dit bedrag van het UWV voor je opleidingskosten. Je hoeft niets voor te schieten. Je moet je opleiding wel volgen bij een STAP-opleider. train2work is zo'n STAP-opleider.
Alle opleidingen van train2work komen voor dit STAP-budget in aanmerking.
Waaraan moet je voldoen voor het STAP-budget?
Natuurlijk heeft het UWV regels opgesteld. Dit zijn de kleine lettertjes die belangrijk zijn voor jou als deelnemer.
Je bent tussen de 18 jaar en de AOW-leeftijd.
Je hebt een Nederlandse zorgverzekering.
Je hebt nog niet eerder het STAP-budget ontvangen.
Je krijgt op het moment van je aanvraag geen andere subsidies voor onderwijs. (Denk dan aan de lerarensubsidie of studiefinanciering.)
Na goedkeuring van je aanvraag moet je binnen 3 maanden starten met de opleiding.
Hoe boek je een opleiding met je STAP-budget?
Schrijf je op deze website in voor de gewenste opleiding. Geef op je inschrijfformulier aan dat je gebruik maakt van je STAP-budget. Natuurlijk mag je ons ook bellen om je inschrijving in orde te maken.
Deze inschrijving is zonder risico, je zit nergens aan vast. Als je de subsidie niet krijgt (bijvoorbeeld omdat het subsidiepotje al leeg is) dan verwijderen wij je inschrijving automatisch en zonder kosten.
Je ontvangt van ons een mailbericht met daarbij je STAP-aanmeldbewijs.
Vul je gegevens in. Upload hier ook het aanmeldbewijs dat je van ons hebt ontvangen. Je aanvraag wordt hierna gecontroleerd. Je ziet nu ook de status van je aanvraag.
Je ontvangt een bevestiging van het UWV als je aanvraag is goedgekeurd.
Die bevestiging krijgen wij ook. Daarmee is je plek in de training definitief gegarandeerd.
Deze training Klantvriendelijk telefoneren in het Frans kost 990,- exclusief btw1197,90 inclusief btw.
Dit krijg je erbij: ✓Lesmaterialen ✓Schrijfblok en pen ✓Fairtradecatering ✓Certificaat van deelname ✓100% tevredenheidsgarantie Ben je niet tevreden over het resultaat van je training? Volg dan deze training binnen 6 maanden gratis opnieuw.
Btw
Toon alle prijzen:
Betaalwijze
Je ontvangt de factuur uiterlijk 2 weken voorafgaand aan deze training.
Je kunt je direct inschrijven op deze trainingKlantvriendelijk telefoneren in het Frans.
Je ontvangt een bevestiging per e-mail. 10 dagen voor de training ontvang je onze uitnodiging met meer informatie over je deelname.
Inschrijven training Klantvriendelijk telefoneren in het Frans
Inschrijven is heel eenvoudig. Vul hieronder je gegevens in en bevestig je aanmelding. Dan reserveren wij direct je plek in de training Klantvriendelijk telefoneren in het Frans.
Ja. Je ontvangt eerst een bevestiging van je inschrijving. Uiterlijk 10 werkdagen voorafgaand aan de training ontvang je een definitieve bevestiging met meer informatie over de start van de training.
Je ontvangt je lesmateriaal tijdens de training
of workshop. Voor digitaal lesmateriaal krijg je een inlogcode uitgereikt. Daarmee kun je je lesmateriaal vanaf onze website downloaden.