In deze praktische telefoontraining Klantvriendelijk telefoneren in het Frans leer je technieken om de taalbarrière aan de telefoon op te heffen.
Want, hoe bereid je je voor op een zakelijk telefoongesprek in de Franse taal? Hoe ga je om met de cultuurverschillen? Of met klachten en emoties van je klant in een lastig telefoongesprek?
Als je de Franse taal al beheerst op minimaal mbo-niveau B1, kun je in deze telefoontraining leren hoe je met meer zelfvertrouwen een klantvriendelijk zakelijk telefoongesprek in de Franse taal voert.
Je hebt regelmatig telefonisch contact met Franstalige klanten. Je werkt bijvoorbeeld als receptionist, telefonist, management assistent, callcenteragent, accountmanager of salesmedewerker.
Voorkennis
Je hebt zeker de kennis van de Franse taal op middelbare schoolniveau. Volgens het Europees Referentie Kader voor taalonderwijs beheers je het Frans op mbo-niveau B1 of B2.
Deze training kan voorafgegaan worden door de volgende training(en): Klantvriendelijk telefoneren
Onze enthousiaste trainer verduidelijkt de nieuwe onderwerpen met uitleg, aansprekende praktijkvoorbeelden en praktische tips. Je doet oefeningen met telefoongesprekken en rollenspelen, waarop je feedback geeft en krijgt.
Lesmaterialen
Naast de gebruikelijke lesmaterialen en het naslagwerk ontvang je een handzame telefoonkaart Frans. Hierop vind je de meest praktische zinnen voor het adequaat telefoneren in het Frans.
Kleine groep, alle aandacht
De klas bestaat uit maximaal 8 deelnemers. Er is dus genoeg ruimte om al je vragen te stellen. Heb je vragen en voorbeelden vanuit je eigen werkpraktijk? Je krijgt een deskundig antwoord én een praktisch werkadvies.
Deze opleiding vergroot jouw kansen op de arbeidsmarkt. Daarom mag je als werkende of werkzoekende voor deze opleiding 1.000 euro inclusief btw STAP-subsidie aanvragen.
Volg deze opleiding met je STAP-budget
Ga je je inschrijven? Geef dan op je inschrijfformulier aan of je je STAP-budget wilt gebruiken. Wij zetten dan de bijbehorende administratie voor je in gang. Natuurlijk mag je ons ook bellen om je inschrijving in orde te maken.
Wat zijn de voorwaarden?
Je bent tussen de 18 jaar en nog niet met pensioen.
Je hebt tenminste 6 maanden een Nederlandse zorgverzekering.
Je hebt dit kalenderjaar nog geen STAP-budget ontvangen.
Je krijgt op het moment van je aanvraag geen andere onderwijssubsidies zoals lerarensubsidie of studiefinanciering
Na goedkeuring van je aanvraag start je binnen 3 maanden met je opleiding.
Hoe vraag je het STAP-budget aan?
Schrijf je in. Geef op je inschrijfformulier aan dat je gebruik maakt van je STAP-budget.
Je ontvangt van ons een mail met daarin je STAP-aanmeldbewijs
Vul je gegevens in. Upload hier ook het aanmeldbewijs dat je van ons hebt ontvangen. De aanvraag wordt hierna gecontroleerd. Je ziet nu ook de status van je aanvraag
Je ontvangt een bevestiging van het UWV als je aanvraag is goedgekeurd.
Als alles geregeld is, ontvang je van ons de uitnodiging voor je opleiding. Wij zien je graag terug in onze lesruimtes! Als je de opleiding hebt afgerond, ontvang je een certificaat van deelname. Wij regelen verder alle administratie rondom jouw opleiding met het UWV.
Goed om te weten
Je hoeft niets voor te schieten.
Kost de opleiding meer dan 1.000 euro? Dan betaal je de rest van het bedrag zelf. Tip: misschien wil je werkgever dat voor je doen?
Wij regelen alle administratie rondom jouw opleiding met het UWV.
Je loopt bij ons geen risico. Wordt je subsidie niet toegekend? Dan verwijderen wij je inschrijving zonder kosten.
Deze training Klantvriendelijk telefoneren in het Frans kost 990,- exclusief btw1197,90 inclusief btw.
Dit krijg je erbij: ✓Lesmaterialen ✓Schrijfblok en pen ✓Fairtradecatering ✓Certificaat van deelname ✓100% tevredenheidsgarantie Ben je niet tevreden over het resultaat van je training? Volg dan deze training binnen 6 maanden gratis opnieuw.
Btw
Toon alle prijzen:
Betaalwijze
Je ontvangt de factuur uiterlijk 2 weken voorafgaand aan deze training.
Bekijk hier alle startdatums en locaties. Liever een teamtraining? Of op maat? Bel of mail voor een creatieve leeroplossing.
Over het inschrijven
Je kunt je direct inschrijven op deze trainingKlantvriendelijk telefoneren in het Frans.
Je ontvangt een bevestiging per e-mail. 10 dagen voor de training ontvang je onze uitnodiging met meer informatie over je deelname.
Inschrijven training Klantvriendelijk telefoneren in het Frans
Inschrijven is heel eenvoudig. Vul hieronder je gegevens in en bevestig je aanmelding. Dan reserveren wij direct je plek in de training Klantvriendelijk telefoneren in het Frans.
Ja. Je ontvangt eerst een bevestiging van je inschrijving. Uiterlijk 10 werkdagen voorafgaand aan de training ontvang je een definitieve bevestiging met meer informatie over de start van de training.
Je ontvangt je lesmateriaal tijdens de training
of workshop. Voor digitaal lesmateriaal krijg je een inlogcode uitgereikt. Daarmee kun je je lesmateriaal vanaf onze website downloaden.