Klantwaardering: 9,4 NRTO-keurmerk 22 jaar ervaring
4.9  Google reviews
  070 - 385 86 52     info@train2work.nl  |  contact  |     info@train2work.nl  
  070 - 385 86 52  
 

Wat wil jij leren?


Filter


Hoe wil jij leren?


Budget


Duur


Startdatum



Omgaan met klanten


Cursussen, workshops en trainingen voor klantgerichte communicatie

Heb je te maken met lastige klanten of het beantwoorden van moeilijke vragen? Onze enthousiaste trainers leren je alles over het omgaan met weerstand, gedrag, emoties en verschillende karakters. Je leert professioneel te communiceren en in te spelen op de onbewuste behoeften van een klant, ook in een vreemde taal. Uiteraard met een strálende glimlach.

6 training(en) met jouw zoekcriteria  

Prijzen
gratis persoonlijk advies kleine groepen, veel aandacht ijzersterk in maatwerk 100% tevredenheidsgarantie

Hulp nodig

bij het kiezen van
een opleiding, cursus,
training of workshop?

Neem contact met mij op,

Denise Paalvast
projectondersteuner

 
 
 

Omgaan met klanten: hoe doe je dat?


Wil je je gesprekstechniek verbeteren?

Je overtuigingskracht vergroten en zelfverzekerd voor je belangen opkomen, je mening geven op een positieve en opbouwende manier of professioneel omgaan met emoties en weerstanden van klanten of collega’s: dit is lastige materie als je hierin nooit ondersteuning hebt gehad. Er gaat een wereld voor je open als je de professionele gesprekstechnieken leert kennen waarmee je houvast krijgt in lastige gesprekken. Je zult je verbazen over het effect van je eigen communicatie, houding en gedrag. Versterk je communicatie, vergroot je overtuigingskracht en krijg meer plezier in de communicatie met je klanten, je medewerkers en je collega’s!


Welke gesprekstechnieken gebruik jij bij het telefoneren?

Lastige klanten, emoties en weerstanden aan de telefoon: hoe ga jij daar professioneel mee om? Hoe blijf je klantvriendelijk? Hoe blijft je werk leuk? En hoe bereik je alsnog het gewenste doel in je gesprek? Ook hier geven professionele gesprekstechnieken voor klantgerichte telefoongesprekken je houvast in je communicatie.


Hoe kun je anderen beïnvloeden en overtuigen?

Je wilt mensen enthousiasmeren voor je plannen, op een respectvolle manier en op eigen kracht. Je wilt meer invloed krijgen op je omgeving en rust creëren op je werkplek. Misschien wil je succesvol nieuwe klanten werven. Als je weet welke invloedstijlen en welke technieken er zijn om te beïnvloeden, te inspireren en te motiveren, dan vergroot je moeiteloos je overtuigingskracht.


Ben jij je bewust van je lichaamstaal? En zie je die van anderen?

Herken je de boodschap van je gesprekspartner die in de non-verbale communicatie meekomt? Weet je welke boodschap je zelf uitstraalt? Het helpt je enorm in je communicatie als je meer inzicht hebt in body language oftewel lichaamstaal. Door dit inzicht creëer je moeiteloos meer effect in datgene dat je wilt overbrengen. Daarbij is het natuurlijk ook heel handig om te weten wat je gesprekspartner eigenlijk tegen je wil zeggen.

Wil je nog meer leren over omgaan met klanten?

Bekijk dan de communicatietrainingen in de categorieën:

Hoofdlocatie

Lange Kleiweg 14
2288 GK Rijswijk

Openingstijden

maandag t/m vrijdag
8.30 - 17.30 uur

Snel contact

070 385 86 52

Mail ons

info@train2work.nl

Openingstijden

maandag t/m vrijdag
8.30 - 17.30 uur



train2work

privacy  |  copyright train2work © 2019


Deze site gebruikt cookies om statistieken bij te houden.    x
Ga je hiermee akkoord?  

Akkoord
Wil je dit liever niet, klik dan hier. Voor informatie over het gebruik van je persoonsgegevens, verwijzen wij je naar onze privacy verklaring.
Omhoog