070 - 385 86 52     info@train2work.nl     info@train2work.nl  
  070 - 385 86 52  
 
een opleiding maakt je sterk,
draagt bij aan wie je bent,
en aan wat je wilt worden.
Bekijk het complete aanbod
zoeken komt hier

Klachten train2work



Hoe kun je een klacht indienen?

Wij verzoeken je je klacht aan ons kenbaar te maken. Dit geeft ons de mogelijkheid om je klacht op te lossen en naar de toekomst toe soortgelijke klachten te voorkomen. Je kunt je klacht indienen door:

  • contact op te nemen met de medewerker die je geholpen heeft;
  • een mail te sturen naar info@train2work.nl;
  • een brief te sturen naar:

    train2work
    Lange Kleiweg 14
    2288 GK Rijswijk

We willen er alles aan doen om je klacht op een juiste en snelle manier op te lossen. Wij verzoeken je daarom vriendelijk in je contact met ons onderstaande gegevens te vermelden:

  1. je (bedrijfs)naam, adres en telefoongegevens;
  2. een heldere omschrijving van je klacht;
  3. het tijdstip waarop de klacht ontstond.

Wat kun je van ons verwachten?

Na ontvangst nemen wij je klacht op in ons administratiesysteem. Je ontvangt binnen drie dagen een schriftelijke ontvangstbevestiging waarin wij vermelden:

  • een korte beschrijving van je klacht;
  • naam van de contactpersoon bij vragen of onduidelijkheden;
  • hoe en wanneer wij je klacht onderzoeken;
  • op welke termijn je naar een antwoord kunt verwachten.

Wat doen wij hierna?

Je klacht handelen wij binnen 1 week af. Je krijgt de beslissing altijd schriftelijk medegedeeld. We nemen direct passende maatregelen. Hierover lichten we je ook direct in.


Vertrouwelijke behandeling en archivering

We behandelen je klacht vertrouwelijk. We archiveren je klacht en houden daarbij rekening met de privacywet voor het bewaren van persoonsgegevens. Gaat je klacht over een incompanytraining? Dan nemen we je klacht anoniem op in ons AVG-registerlogboek voor verwerking persoonsgegevens. Heb je een klacht over een open training? Dan registreren we wel je naam in dit registerlogboek.


Wat gebeurt er als we je klacht ongegrond vinden?

Logo Geshillencommissie

Als wij denken dat je klacht ongegrond is en passende maatregelen niet noodzakelijk zijn, dan ontvang je van ons adressen van instanties die je klacht onafhankelijk kunnen beoordelen.

Ben je een consument? Dan ontvang je het adres van de geschillencommissie voor particuliere opleiders in Den Haag. Vertegenwoordig je een onderneming of organisatie? Dan ontvang je het adres van de bevoegde rechter in Den Haag.

Deze instanties kunnen de klacht als onafhankelijke derde beoordelen. De uitkomst daarvan is bindend voor train2work. Wij zorgen binnen 4 weken voor een snelle afhandeling van de eventuele consequenties.


Van klacht naar kracht

Wij streven ernaar om klachten snel op te lossen en ook op deze manier te laten bijdragen aan jouw kwaliteitsbeleving. Een klacht is voor ons niet alleen het signaleren van een fout, maar ook een kans. Een kans die jij ons biedt om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren!