Wij zien graag dat je tevreden bent over onze diensten. Daarom blijven we werken aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Ben je niet tevreden? Dan zoeken we samen naar een oplossing.
Wij verzoeken je je klacht aan ons kenbaar te maken. Dit geeft ons de mogelijkheid om je klacht op te lossen en naar de toekomst toe soortgelijke klachten te voorkomen. Je kunt je klacht indienen door:
train2work
Fluwelen Burgwal 58
2511 CJ Den Haag
Na ontvangst nemen wij je klacht op in ons administratiesysteem. Je ontvangt binnen drie dagen een schriftelijke ontvangstbevestiging waarin wij vermelden:
Onafhankelijk van de uitslag krijg je de beslissing altijd schriftelijk medegedeeld.
Ons interne kwaliteitssysteem is erop gericht verbeteringen soepel in te voeren. Dit betekent ook dat als zich klachten voordoen, wij vaststellen of het hier gaat om een incident of een structureel probleem. Als het een structureel probleem betreft wordt onze werkwijze zodanig aangepast, dat een dergelijk probleem zich in de toekomst niet meer zal voordoen.
In de meeste gevallen treffen wij direct bij indiening van de klacht passende maatregelen. Zijn wij echter van mening dat de klacht ongegrond is en maatregelen niet noodzakelijk zijn, dan krijg je van ons adressen van instanties, die andermaal de klacht kunnen beoordelen. Dit zal een onafhankelijke klachtencommissie zijn. De uitkomst daarvan is bindend voor train2work.
Kwaliteit van dienstverlening uit zich niet alleen door het foutloos of tijdig uitvoeren van diensten. Ook de wijze waarop fouten en klachten worden opgepakt en opgelost draagt in hoge mate bij tot een kwaliteitsbeleving. Een klacht is voor ons niet alleen een signaleren van de fout, maar ook een kans. Een kans die jij ons biedt om de kwaliteit van de dienst te verbeteren en de relatie op harmonieuze wijze in stand te houden!